PokerStars on nyt virallinen Formula 1 -vedonlyönnin sponsori moottoriurheilun sponsorin ja dataoikeuskumppanin Interregional Sports Group (ISG) kautta.
Kumppanuuden takia Flutter Entertainmentin omistama PokerStars nähdään yksinoikeudella läpi Euroopan lähetysten virtuaalisina radanvarsimainoksina Formula 1 -kausilla vuoteen 2023 asti.
Diili on ISG:n viimeisin välittämä diili. He ovat virtuaalisen mainontateknologian johtavanimi, joka auttaa brändejä löytämään tietyn alueellisen yleisön televisiourheilun kautta. He ovat olleet F1-kumppaneita vuodesta 2018 lähtien.
”Työskentely yhdessä Formula 1:n kanssa tarjoaa meille mahdollisuuden olla yhteydessä faneihin, joiden intohimo urheilua kohtaan on paljon syvempää kuin vain moottoriurheilu,” sanoi Tom Warren, joka on PokerStarsin markkinoinnin johtaja. ”Tämän kokoisen yleisön kanssa yhteydessä oleminen ja silti keskittyminen vain alueisiin, jotka ovat avainasemassa meille, tekee tästä meille erittäin jännittävän tilanteen.”
ISG:n toinen toimitusjohtaja Tony Ragan sanoi:
Olemme mielissämme tämän sopimuksen tekemisestä Flutter Groupin kanssa. PokerStarsin maailmanlaajuisen kiinnostavuuden yhdistäminen kohdennettuun lähestymistapaan fanien, joilla on monia samoja piirteitä kuin PokerStarsin yhteisöllä, kanssa yhteydenpidossa on mahtava tilaisuus innovaatiolle sekä syvemmälle yhteydellä kahden suositun brändin välillä.
Viime vuonna ISG toimi välikätenä viiden vuoden diilille Aasiassa F1:n ja nettivedonlyönnin brändin 188Bet kanssa. Operaattorin brändäys näkyy virtuaalisissa radanvarren mainoksissa kisoissa, joita lähetetään yleisölle, mutta myös mittatilaustyönä tehdyssä aktivoinnissa ja integroinnissa F1:n monilla eri digitaalisilla ja sosiaalisilla alustoilla.
Lisäksi 188Bet-yrityksellä on ainutlaatuinen omistajuus F1 Playsta, joka on sovellus Aasian urheiluvedonlyönnin markkinoille, ja he saavat virallista F1-vedonlyönnin dataa Sportradarin kautta.
Vuoden 2018 F1-diilin seurauksena ISG voi jakaa alalisenssejä vedonlyönnin kumppanuusoikeuksista vedonlyönnin operaattoreille, milloin he pääsevät alueellisesti käsiksi brändättyihin grafiikkoihin, fyysisiin ja virtuaalisiin radanvarren kyltteihin sekä digitaaliseen integraatioon F1:n digitaalisilla ja sosiaalisilla alustoilla.